Tema: Re: del lietaus vandens begimo
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-10 10:51:58
o del ko tu nukentesi, kad kaimyno sklypas yra zemiau? Kiek pamenu draudziama be suderinimu/leidimu keisti sklypo auksti o tu jo juk nepakeitei. Na gerai siek tiek suzeminai, bet tai tikrai niekaip neigiamai neveikia tavo kaimyno. Juk nenukasiai kokio metro ir paliko +- naturalus reljefas. Taip, kad siusk nx ta kaimyna ir tegul jis eina i ta statybos inspekcija. Tik kaip sakiau, patariu paciam susirasti savo rajono isnspektore ir ramiai paaiskinti, kad va kaimynas piktas reketuoja, kad jam padaryciau drenaza, sako skusis, grasina ir t.t. Ir paklausk darugiskai patarimo ka daryti. Juk pats supranti, kokia nuomone susidarys kitas zmogus kai ateis seniokas ir prades isterikuoti kad kaimynas ji skandina ir kad lanzbergis kaltas kad kolukius sugriove :) Ypac kai pries tai tas kiaule kaimynas atejo ir "guodesi" kad kaimynas ji reketuoja. Patikek mate jos tokiu gudruoliu, kurie pamate, kad kazkas statosi nori jo saskaita susitvarkyti savo problemas.

T:)