Tema: Re: del lietaus vandens begimo
Autorius: Arj
Data: 2010-08-10 14:37:42
su salyga kad bet kokiems zemes aukcio keitimo darbams reikalingas leidimas, o tu jo kaip supratau neturi, tai nieko
sitoj vietoj daryti tu negali. O ir nereikia.

 O del savo sklypo - as gal net visai ir nepatingeciau isikasti apie nama negiliai transeja su siek tiek zvyro ir i ja
koki drenazo vamzduka imesciau kol kaimynas nemato. Kad vanduo nama aplenktu.

O saip daugiau poxuizmo.
Tokiu atveju geriausia pozicija yra "be problemu, bet uz jusu $"