Tema: Re: del lietaus vandens begimo
Autorius: Giedrius
Data: 2010-08-10 11:33:21
Padariau "ejima zirgu"  ir pats paskambinau i ta isnpekcija. zodziu, pasake,
kad man priklauso ta daryti, kas numatyta projekte. Projekte  rasoma:

Techniniame projekte, atliekant sklypo vertikalini planiravima, butina
atsizvelgti i teritorijos reljefa, formuojant pavirsinio lietaus vandens
surinkima ir nuleidima nuo projektuojamu dangu.
Kadangi lietaus nuoteku tinklu greta nera, tai surinkti nuo dangu lietaus
vandenys nuleidziami i vejos pakrascius arba formuojami nuolydziais ir
nuleidziami i esama gatve.

Tai pirma pastraipa cia turbut kad nepakenkti savo trinkelems kaip suprantu
ar kitai dangai? O antra pastraipa nurodo i vejos pakrascius, cia tai
gautusi panasiai kaip sakyti i sklypo krastus nuvesti? kitaip sakant
kaimynui? :)