Tema: Re: del lietaus vandens begimo
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-08-10 08:55:23
Pas mane buvo panaši situacija, kaimynas irgi idiotas, jis pastatė namą
žemiau gatvės apie 0,5m mano sklypas buvo dar žemiau gatvės nei jo, nes nuo
mano sklypo buvo nustumtas juodžemis. Kaimynas į mano sklypą nuleidinėdavo
vandenį, mano sklype buvo prūdas, kaimynas savo sklypo nuolydį suformavo
taip, kad vanduo tekėtų į mano sklypą (priešingai gatvės nuolydžiui. Viskas
buvo gerai kol neišmušė valanda x ir aš nepradėjau statyti namo :)
Aš iškart pranešiau savo kaimynui apie mano sklypo altitudes ( jos apie 0,7m
aukščiau jo bet lygios su keliu) ir pasiūliau kartu spręsti drenažo
problemas, bet kaimynas juk idiotas manęs nepaklausė ir vieną lietingą žiemą
jo daiktai pradėjo plaukioti po jo kiemą. Sekančią vasarą po liūties į jo
rūsų be akvalango pakliūti buvo be šansų, kieme buvo apie 0,20cm vandens.
Sutarėme kartu statyti atraminę sienutę, sienutė pastatyta, vanduo
nudrenuotas, bet babkių už savo sienutės dalį kaimynas nemoka.
Pasiteisinimas toks  - tu statei namą paskutinis sienutė tavo problemos .
Bet kaimynas per liūtis ir toliau skęsta (vanduo ateina iš gatvės), nes jo
lietaus šulinys žemiau magistralinių tinklų, taigi jis vandenį pumpuoja su
drenažiniu siurbliuku (bet jo debetas juokingas). Tai va tokia lietuviška
istorija. Siųsk savo kaimyną nakui.