Tema: Re: Virtuvë ið IKEA. Procesas?
Autorius: acidal
Data: 2010-03-31 20:59:01
Pirma, visam namo statybos ir įrengimo procese bjauriausia patirtis su
baldininkais (atseit geri, rekomenduoti) - terliai ir brokdariai.
Nenoriu kartot istorijos.
Antra, kas per pardaviminis teiginys - vokiškos plokštės... Aš nežinau
ir nenoriu žinoti, kuom vokiškos plokštės skiriasi (o ar skiriasi be
kilmės šalies) nuo lenkiškų ar australietiškų. Aš nenoriu važinės į 8
furnitūros ir plokščių parduotuves rinktis medžiagų, bendraut su trim
pjaustytojais vasiomis, montuotoju igarioku ir finale galvot, kur man
pridarė broko, apgavo ar per mažą nuolaidą davė.
Man reikia tiesiog išspręsti virtuvės problemą. Nesigilinant į
stalčių/lankstų/plokščių/kojų gamintojus ir jų asortimentą.
Atėjau-pamačiau-nupirkau principu. Ikea siūlo standartizuotą generinį
santykinai produktą. Kaip tik man. Man nereikia auksinio altoriaus, aš
dar gyvenimą turiu, atostogaut vasarą noriu.
Ar turim kažką panašau be vargo ir be makaronų kabinimo Lietuvoje?
Mieliau palikčiau pinigus čia vietoje.