Tema: Re: Virtuvė iš IKEA. Procesas?
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-30 23:42:02
2010.03.30 23:18, acidal rašė:
> gal ir pigiau, bet aš noriu susirinkti gatavą konstruktorių, o ne dar jį
> pats komplektuotis.
> 4,5m spintelių+stalviršio ir 1,5m kabančių spintelių su jų projektavimo
> softu man susiskaičiuoja į 4100zl-3600lt
> Plius viena kelionė su dujiniu universalu pirmyn atgal 180lt

Iš brėž. nelabai suprantu kur ten kas numatyta, bet verta atkreipt
dėmesį į jų siūlomus sprendimus šiukšlėms, stalčių erdvės organizavimui,
visokias ten rankšluosčių džiovykles ir pan. Taip pat nebūtina griežtai
rištis prie 60cm modulio, yra spintelių ir 80cm pločio (tikrai daugiau
erdvės). O dar apšvietimas ir t.t. ir pan. :)
Žodžiu moterų džiaugsmas ;)