Tema: Re: VirtuvК iП IKEA. Procesas?
Autorius: acidal
Data: 2010-03-30 22:35:41
pradžiai, pora postų aukščiau buvo minėta, kad lietuviška 1k lt už
metrą, IKEA - 600lt už metrą. Plius tiek mano praktinė tiek tautos
patirtis byloja kad jei meistreliai ir atpjaus gerai, tai primarmaliuos
montuodami ir paliks pieštuko žymes prie kiekvienos skylės..

Tai vat ir žiūriu alternatyvų...
Pusė namų IKEA baldais apstatyta, paprasta ir patogu. Ir nebjauru. Tai
ir virtuvė tokia gali būti manau..