Tema: Re: Virtuvė iš IKEA. Procesas?
Autorius: 2ju
Data: 2010-03-31 11:03:39
tiesa tau raso.

mes irgi visa virtuve is ikejos parsivezem pries naujuosius. su ju
programa gali viska susikomplektuoti, vietoje tik pasikonsultuosi del
smulkmenu ar kas neaisku ir pan.

kas del kokybes- lenkisko ten nelabai ir yra (bent musu variante).
dureles- italiskos, visa furnitura- blumo, karuselkos- lietuviskos ir
bulgaru gamybos, karkasas- vilniaus baldu :), stalciu mechanizmai-
austriski, stalvirsiai ar ne prancuziski ir t.t. Vienzo
internacionalas. bet apgalvota viskas iki smulkmenu, tad problemu
paciam susirinkti dideliu nekyla.

U formos virtuve ~6,5 metro mums isejo apie 5500 zlotu. 2 spintos
technikai (imont. saldytuvui, orkaitei ir mikrobangei virs jos),
pakabinamos spinteles (kampine su karuselka).  Cia kaina jau su eko
siukslinem, stalciu viduriais (lengvai transformuojami skyreliai
dezutems, puodams, irankiams ir t.t., stalciu patiesaliukai) ir
pasvietimais :P Isnaudotas kiekvienas kampas- visur lengvai gali
prieiti, visi stalciai istraukiami, kiekvienas cm kazkam skirtas.

ikea pasirinkom del to, kad LT is viso nera kur uzsisakyti pilnos
virtuves su visom smulkmenom, lockeriais ir t.t., nes kiekvienu atveju
reiktu kazka burti ir ieskoti tiekeju.

procesas: susideliojom ju programoj, vietoj del smulkmenu
pasikonsultavom, atspausdino lapa, kur is kokios lentynos ka paimti,
susirinkom ir namo. per diena tai padaryti tikrai sudetinga. mes i ikea
visuomet 2 dienom vaziuojam.

Viso mums virtuve gavosi 80 paketu, ~550kg. Tad su lengvaja sudetinga
butu vienu reisu prasisukti.

--

> Labai gerai mane nuteiki, dėkui :)
>
> Dar klausimas - stalviršį pirkai jų, tik Lietuvoj kriauklės ir
> dujinės skyles pjaustei?

acidal 2010.03.30 23:27:58 omnitel.building para��: