Tema: Re: Virtuvė iš IKEA. Procesas?
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-30 22:34:58
Mano patirtis maža, bet kažką pabandysiu pakomentuoti.

2010.03.30 21:34, acidal rašė:
> Sveiki,
>
> Ar kas esate užsakinėję virtuvė iš Varšuvos IKEA?
>
> Ko aš noriu maždaug pasibraižiau. Tik baisu, kad pamiršau kažką :)
> Pagrindines dalis tarkim užsakau, ar pvz visokių smulkmenų ir
> komplektuojančių jie vietoje turės?

Patogu komplektuotis iš paruoštų tipinių sprendimų.
Pvz. pastatomos spintelės:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departments/kitchen/12313/
Aukštos spintos:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departments/kitchen/12315/
Pakabinamos spintelės:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departments/kitchen/12314/
Spintos įmontuojamai technikai:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departments/kitchen/12316/

Išsirinkus norimą spintelės tipą galima pasirinkti jos matmenis ir
durelių dizainą. Paspaudus nuorodą "Rozmiary i waga opakowania"
pateikiamas sąrašas visų reikalingų elementų, su gabaritais ir svoriu.
Atskirai reikia susipirkti kojas, cokolius
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departments/kitchen/12317/
, rankenėles (aišku tas galima ir Lietuvoj pirkt). Perkant kojas reikia
žinoti tai, kad dvi gretimos spintelės statomos ant 2 bendrų kojų, t.y.
kiekvienai spintelei 4 kojų nereikia. Ar visos komplektuojančios dalys
yra parduotuvėj taip pat galima pasitikrinti internete (Sprawdź dostępność
w Twoim sklepie IKEA). Ten bus nurodyta ir kur sandėly ieškot dalių.
Dar nereiktų pamiršti apdailos plokščių galinių spintelių šonams
apdailinti iš
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departments/kitchen/11479/
.. Nes spintelių "dėžės" visada baltos.

Jei tipiniai sprendimai netenkina, galima ir pačiam "lipdyt". Daugiau
darbo ir tiek, o rezultatas nebūtinai geresnis.

Stalviršius ko gero paprasčiau išsipjauti Lietuvoj.

> Ir dar reikės papildomai lentų custom sprendimams pjaustant vietoje.
>
> Su kokybe ir komplektuojančiom turbūt neprašausiu, bet kaip nepamiršt
> įv.smulkmenų?

Kaip rašiau - paprasčiausia pirkti pagal paruoštus tipinius komplektus,
arba juos kiek modifikuoti pagal savo poreikius.

Dėl kokybės - pvz. stalčiai pas juos Blum'o. Nežinau gerai tai, ar blogai :)

> Kitas klausimas - turbūt naivu būtų tikėtis išsisukti vienu važiavimu?

Ne naivu, o gana realu. Be to, tą galvos skausmą gali palikti tiems
kurie specializuojasi baldų gabenime iš IKEA.

> Per internetą gautų brėžinių be avanso nepagamins?

IKEA juk negamina pagal užsakymą. Sandėly susirenki tipines detales
pagal pasiruoštą sąrašą, o namie sušriubuoji :) Tiesa atsuktuvo
neužteks, reikia ir ylos, ir grąžto ... ;)