Tema: Re: Virtuvė iš IKEA. Procesas?
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-03-31 08:22:55
Grubiai paemus virsyji 1000Lt/m kaina, uz tiek apie vokiskas plokstes (ar
bent fasada ir stalvirsi) galima butu mastyti.
Uzsakymo privalumas kad matmenis gali rinktis kokius nori, o ne is dvieju 60
arba 80cm
Vien tik kampu suleistas stalvirsis vizualiai ko vertas. ikejoje turbut
gausi sudurineti metalinem juostelem?