Tema: Re: Virtuvė iš IKEA. Procesas?
Autorius: acidal
Data: 2010-03-30 23:57:14
nuo šaldytuvo:
-įmontuojama 60cm indaplovė
-kriauklės spintelė
-kampinė spintelė su stacionariom lentynom (žinau, bus nepatogu
pasiekti, bet nieko geriau nesumąstau)
-dujinė+orkaitė
-kampinė spintelė su karuselėm (puodai, bliūdai ir kiti negabaritai)
-kosminis stalčių blokas visokioms smulkmenoms

jau lietuvoj konstruosiuos:
-2 arba trys vertikalūs 15 cm pločio vertikalūs stalčiai tarp šaldytuvo
ir sienos
-ant sienos prieš dujinę: 70cm pločio atvirų lentynėlių baterija per
visą aukštį (pagrinde barui-alkoholiui ir stiklui) su visokiom
kabyklėlėm rankšluoščiam.
(tos sienos kažkodėl paskutiniam lape neužbrėžė, tik išmatavimą)

Dėkui už komentarą dėl pločių, stalčių blokas dar geriau bus jei 80cm pločio

Į smulkmenėles atkreipsiu dėmesį vietoje, pasičiupinėjęs. Ir moterį
kartu būtinai pasiimsiu :)