Tema: Re: Dulkiu siurbliai ???
Autorius: trans
Data: 2010-01-28 18:06:04
klausimas ar nori tik siurblio ar gero siurblio. Man reikejo gero tai jamiau
Electrolux Oxygen SupeSilence 1600W ~1300Lt. Labai galingas, labai tyliai
dirba, labai patogus iki smulkmenu, maisiukai vienkartiniai uzsidarantys.
Buvo ten toks reklaminis plakatas kad Oxygen ismeta svariausia ora is visu
buitiniu siurbliu, kazkoks ten CleanStream Gore filtras. Beje isgirtasis
Rainbow buvo ~8oj vietoj. Na neesme. Esme kad jau 8ni metai neatsidziaugiu
investicija. Tiesa buvo parejes infraredinis valdymas ant rankenos, galvojau
kad chana mano super-duper siurbliui, bet uzsakiau nauja slanga ir vel
viskas chiki. Tiesa komplekte yra antgalis su varikliuku gyvunu plaukams nuo
kilimu valyti, be to antgalio 200Lt pigiau.

Mano nuomone vienkartiniu uzdaromu maisiuku sistema pati patogiausia, nes
labiausiai taupo laika ir maziausiai dulkiu patenka lauk. Per metus pakeiciu
tik 4 maisiukus, tad nemanau kad tai brangu. Originalus maisiukai yra
kartoniniai electrolux, bet dabar namuose vyksta statybos tai naudoju pigius
medziaginius is senuku. Speju kad statybines dulkes labai smulkios tai greit
uzkisa, ir tenka keist pustusti maisiuka.