Tema: Re: Dulkiu siurbliai ???
Autorius: Resolut
Data: 2010-01-28 10:42:18
Su vandens filtru nepirkciau - imho, tai kur kas nepatogiau uz maiselius,
nes kiekviena karta reik pripilt vandens, ispilt ir siurbli isplaut ir
isdziovint, ne kitaip dulkes surugs. Jau tada geriau ciklonininis, jei
nenori maiseliu, tik apie juos daug nezinau - turiu namie
http://www.electrolux.lt/node37.aspx?categoryid=8593 .
Ne visai , ko tu nori, bet tipo cikloninis :)  Siurbia ir valo puikiaiusiai,
tik talpa maza :) Kilimu neturiu , tai nebandziau, manau kad nieko gero
nebutu.Siaip ,labai smagus ir patogus  daigtas vietoj sluotos is siupelio .

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4812 (20100128) __________

http://www.eset.com