Tema: Re: Dulkiu siurbliai ???
Autorius: Linelis
Data: 2010-01-28 11:02:50
Nu gerai, siaip turim mes ciklonini, ELEKTROLIUX kazkoki, pirktas pries 7
gal metus
moketa daug kaip tais laikais apie 800Lt

taigis, per ta laika teko keisti mikro filtra( apie 60Lt) nu ir mazdaug
pries metus variklio ivores nusibaige.
kito variklio nebuna, arba ismest siurbli, arba nest auksarankiams. nuveziau
tiem kas remontuoja el.variklius, perrinko ( kainavo apie 100Lt)
ir daba vel naudojames, bet variklio garsas didokas, kaukia. ir mikro
filtrai pastoviai uzsikisa ( nu indikatoriai lemputes dega, tipo reikia
plauti)

meistrai paaiskino apie cikloninius taip, viskas su jais ok, ale nelaiko
varikliai ilgai, bo daugiau dulkiu patenka i pati varikli, nei tiems kur su
keiciamais maiseliais ir ji greiciau sueda.

taigis, mum patogumas nerealus, jokiu maiseliu, jokio vandens, kadangi
korpusas permatomas pamatai kad daug siuksliu - ispili ir toliau siurbi.
del kaukimo jau pradedam ieskotis kito, tai ir uzklausiau.
Beje, del turbo antgalio, jis veikia neprasciau nei tas kur siulo REMBO ar
kokios firmos platintojai uz labai nerealiai daug pinigu :)))))