Tema: Re: Dulkiu siurbliai
Autorius: kg
Data: 2010-01-28 15:27:50
nepasakychiau kad ishsklaido
musu siurblio daugkartinis maishelis prisipildo gan greitai
ir purtyti ji reik mazumele, kad jau nebetulketu :)

apskritai as matai nenoriu alergijos isitaisyti (jau buvau beveik isitaises,
bet nuo maximinio tipo skalbimo milteliu)
ir savo seimai taip pat

ir man nereikia kad idealiai visas dulkes issiurbtu
man reikia naturalaus fono - kaip lauke taip ir namie kad butu

o gamintojai prigalvoja visokiu nereikalingu stebuklu, kad tik daugiau ir
brangiau parduotu savo gaminiu

nenoriu gyventi chirurgineje operacineje ar aukstuju technologiju
laboratorijoje

be to karta i savaite valome namus ir tradiciskai slapiu budu :)

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4812 (20100128) __________

http://www.eset.com