Tema: Re: Dulkiu siurbliai ???
Autorius: bzik
Data: 2010-01-28 09:49:52
kelinti metai duzgia pigiausias Miele (tarsi S4210i) su vienkartiniais maiseliais. Labai patenkintas dydziu, gaminio kokybe, naudojimo patogumu. Gal tik maiseliai galetu but pigesni.
Uky dar siemens dino ir kazkoks Eta yra. Cekiskas atsparumu sunkioms darbo salygoms dziugina (atlaike statybu dulkes, siurbia prinestas zemes ir smelius sodyboj), bet sunkus ir nemanevringas. Siemens gal ir siurbia, bet lengvas plastiko gabalas, daugiau besivartantis, nei vazinejantis.