Tema: Re: Dulkiu siurbliai ???
Autorius: va
Data: 2010-01-28 10:24:50
Sakyciau, praktiskiausias tokiu atveju variantas butu gero brando aparatas
su dideliu vienkartiniu daugiasluoksniu maiseliu ir gal dar Hepa filtru.
Reikia siurbti - padirbejai, ir vel pastatei i vieta. Nei ten ko plaut
kaskart, nei purtyt. 3-5 ltr maiselio uzteks ilgam, o Hepa keiciasi ~karta i
metus. Pats naudoju 7-ser Bosch, skustis negaliu..