Tema: Re: Dulkiu siurbliai ???
Autorius: dz
Data: 2010-01-28 11:41:05
pries kelias dienas pirkau toki is SSS tai dar dave 120lt nuolaida jei
priduodi sena siurbli, lyg tik sitam modeliui galioja. Daiktas atrodo nieko
toks..
http://pigu.lt/buitine_technika_elektronika/dulkiu_siurbliai/philips_fc_9174?id=130169
Pries tai veike samsungas daugiau nei 10metu, siurbta su juo buvo
viskas...ir smulkus gruzas po remiontu ir tt. Siaip ir pilnai nesugedo, tik
pradejo kazkoki duma ir keista garsa leist ijungus:)