Tema: motoroleris ne mano
Autorius: config.lt
Data: 2010-01-27 11:55:45
----- Original Message -----
From: "Vytautas Urbikas" <urbikas@gmail.com>
Sent: Tuesday, January 26, 2010 11:56 AM
Subject: Idėja dėl krosnelių

Yra tokia krosnelė HWAM3320  įveskit į google vaizdų paiešką
(mano svajonė, tik deja iki jos išsipildymo 9500Lt)
Bet aš norėčiau sužinoti ar yra dar žmogučių kurie norėtu tokį daiktą
namie turėti.
Reikalas yra toks:
Mūsų broliai lietuviai tradiciškai iš kito brolio lietuvio lupa
devynis kailius, ir už šita modeliuką nori 9500Lt  (čia tipo su
nuolaida reguliari kaina virš 10t)
Šią krosnelę jau esu nusižiūrėjęs koki pusantrų metų. per ta laiką
susisiekiau su gamintoju. Ir ką jūs sau galvojat. Per siuntų paštą jie
pristatytu man į namus tokia krosnį už 5000Lt
Jeigu siustu tris. tai vieneto kaina butu tik 4500Lt, jei 5 tai
4000Lt
Tai ar butu norinčiu su manimi pasi kooperuoti ir nusipirkti šią
krosnelę per pus pigiau nei iš žulikų lietuvoje???

Jeigu kas jungiasi į komandą rašykite. Gal kas turi savo ar draugų
verslą užsiimančių tokiu daiktų prekyba, pasiderintume, ir manau jei
importuotume 5 ir daugiau vienetų kaina paderėtume dar mažesnę.

P.S.
O ant žulikų pykstu juodai. kur matyta 150% antkainis