Tema: Re: zidinys
Autorius: Sail
Data: 2010-01-26 11:39:54
Nu ner problemu del karscio. Kiek vaiku buvo, ne vienas i stikla atsiremti
nebande. Vienas sildesi ir nuoga uzpakali priliete, bet nieko rimto.

Burzuikes normalios yra dvigubo korpuso su oro tarpu sildymui. Virsutinis
pavirsius ikaista max iki kokiu 130-150, tai as ant burzuikes virsaus uzmetu
malku paskutiniam padziovinimui pries sukurenima.

O normalaus gaminio stiklo valyt NEREIKIA niekada. Imeti glebi malku, ir oro
padavima ant max. Jei stiklas nenusivale, reiskia nusipirkai niekala, kokio
daug parduoda. Gali pasiguost tada - ne tu vienas. Ir as toki turejau.

O neklauso zmones, stato marmurinius monstrus, apkalineja gipsais,
dulkinasi, stiklus valikliais valo. Kiekvienam savo tikriausiai. As ir daug
panasiu etapu praejau, tik apdailu zidinio pavyko nepadaryt, laiku protas
atejo.