Tema: Re: zidinys
Autorius: Dex
Data: 2010-01-26 09:45:25
Tai manau tau reikia pasivaikscio po parduotuves, ir gyvai paziureti,
kas patiks vizualiai. tuo paciu pasneketi su pardavejais, ir paklausyti
ju makaronu :) Zinant kvadratura, tai greitai parinks tinkama galinguma,
tada prades rysketi kaina. Nes kai pradesi rinktis pagal grazu dizaina
ir tinkama galinguma, tai pasiula sumazes is karto iki 1-2 kapsuliu per
parduotuve. Apvaziuok 3,4 pardes, ir turesi rezultata.

Dex