Tema: Re: zidinys
Autorius: Sail
Data: 2010-01-26 10:04:37
Is tikruju degimas turi reguliuotis oro padavimu, ne istraukimu. Ant
istraukimo kamino gali deti vamzdzio elementa su sklende, jei jau trauka per
didele. Bet cia burzuikei.

Kapsule ar burzuike turi turet 2 oro sklendes, viena oro padavimui is
apacios, kita oro padavimui is virsaus. Kai uzkuri salta zidini, atidarai
apatine sklende. Kai zidinys pasiekia kreiserine temperatura, apatine
uzdarai pilnai, degima reguliuoji virsutine. Viduj turi matytis, kaip dega
su duju generacija. Tai visai kitoks vaizdas, nei ikurimo pradzioj, kur
liepsna buna oranzine. Bliam nors nufilmuot ir idet i koki saita, kad
visiems aiskiau butu.

Per sezona burzuikes uzkuriu 4 vnt per diena (ryte vakare 2 vnt), sildymas
tarkim 6 menesiai +30 dienu, tai gaunas 180*4=720 kartu per sezona :-).