Tema: Re: zidinys
Autorius: Gedas B
Data: 2010-01-26 11:16:34
Nu ir as savo pridesiu...
Turiu kapsule su apdetu marmuru... Tai dabar manau kad "burzuiike" butu ir
pigiau ir greiciau. nes kapsule+apkalimas+marmurai tai apie 10000Lt man
acistojo. manau uz tokia kaina galima labai jau gera burzuike nusipirkt...

Va klausimas burzuikiu vartotjams: ar nekaista ta burzuike taip kad negalim
aprisiliesti prie jos? ta prasme kapsule visa apsiuta ir tik apie dureles
prikaista tiek kad galima nudegti, o kaip tuo atzvilgiu burzuike? Ar nebus
taip kad netycia atsiremes I ja nudegsi (arba vaikas)?

O renkantis kapsule/burzuike reikia ziuret kaip dureles atsidaro stiklo
isvalymui. buna tokiu modeliu kur stiklas pakyla I virsu bet negali prieiti
is vidaus (svogeris toki turi, keikiasi taip kad net vilniuje is klaipedos
girdisi). Sako kad galima tas dureles atidaryti normaliai, bet va sitame
modelyje nera tokio pricindalo - ir stikla nuvalyt didele problema.