Tema: Re: zidinys
Autorius: Sail
Data: 2010-01-26 09:45:31
Sandarumo trukumas blogai zinoma.

O stiklo svarumas tai visada kompromisas tarp komforto ir grozio. Jei turesi
tokia, kuri nusivalys stikla ir neperkaitins patalpu kai lauke +10, tai
prie -20 per mazai sildys. Svarbu mazdaug pataikyt i viduriuka ir kad
atititiktu tavo kriterijus - kas svarbiau, grozis ar siluma.

Maniske didesnioji irgi prasivalo tik su didele ikrova ir taipogi per
dideliu sandarumu nepasizymi. Bet sildymo funkcija atlieka neblogai,
galinguma pataikiau. Bet kai lauke silta ir dedu per mazai malku, ir dar
spygliuocio, tai stiklas juodas. Bet who cares, uztat silta.