Tema: Re: zidinys
Autorius: bzik
Data: 2010-01-26 11:32:27
pirminiam variante rezerviniam sildymui svarstem zidini su ortakiais. Bet pagailo pinigu ir uz 4000Lt nusipirkom burzuike, kuri pasak pardaveju yra ta pati zidinio kapsule, tik ideta i spizini rema. Dabar sprendimu labai patenkinti, neskaitant kai kuriu konkretaus modelio netobulumu taikant ne groziui, o normaliam sildymui - greit sudeganti ikrova, primityvus oro padavimo reguliavimas, didele pakura, del kurios apruksta..
Maniske kaista is priekio, labiausiai kaista virsus, kazkiek galine dalis ir pajungimas i kamina. Sonuose vyksta konvekcija per dvigubas sieneles ir jie tik silti. Nusidegint neteko, nes patalpoje tokioj vietoj, kad niekam nekliuna. Atsiremus degimo metu, ypac i virsutine dali, nudegimai garantuoti.