Tema: Re: Radiatoriai ir oras
Autorius: Bersek
Data: 2010-01-25 13:55:23
http://www.gerunda.lt/catalog.php?id=152   kaina su atbuliniu voztuvu gavos
17 Lt.

taigis 5dieni uzsidejau sita geri ant vieno radiatoriaus (for testing).
Nugis taigis, patenkintas :) Nuorina pats :) Radiatorius praktiskai visada
siltas. Tiesa jam buna bangu, kad jis laukia kol daigiau oro prisikaups, bet
manau cia del to, kad sistemos slegis buvo nakti mazas. Vienas minusas, kad
jeigu ant bangos ilgiau nesiorina, tai tada nakti prikelia einantis oras ;)
Kol kas patenkintas, savaite patestuosiu dar ir teks jauciu ant kito
montuot. Nera brangu, o manualu irgi galima nuorinti.

Aciu uz demesi.