Tema: Re: Radiatoriai ir oras
Autorius: servisas
Data: 2010-01-20 12:24:46
Padarytum kaip per LNK show, kur ugnele visa laika rusena, ir tam tikru metu
duoda ugnies pliupsnius?:)
Su "automatic air valve" (turiu omeny didesniais) buna bedu kartais, jie po
kurio laiko "apsisika", pradeda ir vandeni po truputi leist, o jis kazkodel
buna ypac juodas;) Jei tik varvetu, butu nieko, bet su oru buna ir spjaudosi
taip nemenkai;)