Tema: Re: Radiatoriai ir oras
Autorius: pablas
Data: 2010-01-18 12:56:27
  Noreciau papriestarauti del elektrocheminio varianto :)

Kaip rasoma, problema atsirado po katilo valymo. Taigi,
svarus katilas stipriau kaitina - ant silumokaicio sieneliu atsiranda
duju. Jei tirptu aliuminis, mano kuklios zinios leidzia manyt, kad dujos
issiskirtu paciam radiatoriuje. Tuo tarpu "degant katilui per viduri
pati ikrovos girdisi kaip oras eina i radiatoriu ".

  Vadinasi, reikia silpniau kurenti :)
Arba truputi rekonstruot sistema.