Tema: Re: Radiatoriai ir oras
Autorius: servisas
Data: 2010-01-18 22:12:09
Pasikonsultuok su youtubu, tenai yra nemazai pavyzdziu;) Idomu, kad piau
kiek maciau pas juos kazkodel nesigauna, gal netinka sprogimo koncentracija-
pagal
http://www.engineeringtoolbox.com/explosive-concentration-limits-d_423.html
tai yra 4-75 proc.
Na piau pats esu mates ir girdejes dar mokykloje ir daugkartiniu bandymu
atlikimo namie metu;)
Tiesa, dar biski konsultavausi del tu aliuminio radiatoriu, suzinojau, kad
didziausias blogis- varis+aliuminis (pvz, variniai vamzdziai sistemoj),
plienas dar ne taip baisu.
Zinok zmogus, kokiu nesamoniu gali prisidaryt. Kazkada santechnikai
pasakojo, kaip blogai, jei sienoj, murytoj su kalkem, ibetonuotas varinis
vamzdis- irgi kazkaip jis prakirmija.