Tema: Re: Radiatoriai ir oras
Autorius: Bersek
Data: 2010-01-18 16:29:32
Radiatoriai stovi 2 metus. Pries tai kaip ir nebudavo tokiu problemu.
Nuolydziai yra, samatiokas veikia juk.
Nuorinimas vyksta kiekvienos atsako aukciausiame taske (kadangi senoj
sistemoj buvo 3 atsakos, jos ir paliktos, ir vienoj is ju issipletimas).
Del pavirimo vandens tai jau kaip ir itikinot, reikes paciu valyt ir su
temperaturom zaisti.