Tema: Re: Radiatoriai ir oras
Autorius: Dar321
Data: 2010-01-18 16:05:46
Pasistojo klausims - ar senai keisti radiatoriai ir ar teisingai anys sukabinti (nuolydžai)?
Jei teisingai išvedžioti vamzdžiai ir jie bei radiatoriai yra teisingų nuolydžių, tai nuorinimas vyksta automatiškai tik tame viršutiniam taške esančiam išsiplėtimo bakelyje.
Kadangi savitakėj vandens judėjimas vyksta labai palengva, tai ko gero, išvalius katilą, kažkurioj daly, vistik, undenielis paverda ir oras nuvinguriuoja viršun, bet užstringa radiatoriuose.
Pigiausias sprendimas - cirkuliacinis sirbliukas.
--

Pagarbiai,