Tema: Re: Radiatoriai ir oras
Autorius: servisas
Data: 2010-01-18 13:24:57
Zinai, blogiausiai "slieku ieskant" tokiam nedaznai pasikartojanciam
gedimui, kai pradedamas atradineti "laikas, kada prasidejo" arba "gedimo
periodiskumas". Vienam zmogui kas antra penktadieni 3 valanda po pietu vis
sustodavo katilas. Po ilgos slieku paieskos paaiskejo, kad tiesiog ziauriai
budavo sandarios katilines durys, nebudavo oro pritekejimo ir suveikdavo
traukos daviklis;) Prie meistro katilas niekada negesdavo, nes tam atejusiam
budavo per karsta ir palikdavo duris atviras, kad kiek salciau butu.
Pas mane kaime elektros dinginejimai name sutapo su naujo ivado atvedimu i
garaza, veliau paaiskejo, kad rusy buvo kabelis aliuminis sujungtas su
variniu pries kokius 15 metu ir del tos pacios korozijos kartais dingdavo
elektra.
Nu ir pan.
Taip ir cia- gali buti, kad tik sutapo su valymu. O del korozijos-
pasiziurejau, kad gali kiek suintensyveti ji del vandens rugstingumo.
Konkreciau reiktu kreiptis i vandens minkstinimu uzsiimancia kontoras
(pireka, saules blyksnis, pribus), jie tenai daugiau tame reikale raukia.
GAL ph pakeitus sistemoj, kazkiek efekta butu galima pataisyt.
Del girdimo oro ejimo i radiatoriu- speju, kad is apatiniu radiatoriu dujos
sueina i virsutinius, ir tiek esmes. Korozija visuose turetu vykti, taciau
kadangi nuorinimas per virsutinius, i juos visas tas oras ar tai vandenilis
sueina.
Na, o del oro burbuliuku, kurie atsiranda del virimo katile- esu linkes
abejoti sita suejimo i radiatorius teorija. Juk tada kituose katiluose irgi
butu tas pats, juk buna, kad ir po 120 C pasiekia katilai, ir uzverda, o
nuorint nereikia. Manau, tie burbulai kaistant issiskiria, o vestant atgal
sekmingai istirpsta.
Siaip primeciau, kad galima pabandyt ileist i koki maisiuka to "oro" ir
pabandyt padegt. Jei bus "piau" tokiu plonu balseliu- bus aisku, kad ten
vandenilis. :)