Tema: Re: skalbenkiu firmos
Autorius: Deep
Data: 2009-12-22 21:57:37
blomberg - eilinis shirpotrebas, viskas su juo gerai. Kaip ir sakai -  siais globalios
ekonomikos laikais daznai nera skirtumo kur rinkta ar koks lipdukas ant snukio uzklijuotas.

Bet taciau nematau jokio tobulejimo skalbiankese paskutinius 5 metus. Jei neskaityt metalo keitima plasmasem tobulejimu.
Elektroninis valdymas turi pliusu, be dideja gedimo rizika.

--
http://www.addurl.tel