Tema: Re: skalbenkiu firmos
Autorius: tomassaki
Data: 2009-12-21 21:05:47
Tokie subjektyvus pastebejimai... Jei po 2-3 metu ir sita pataps negrazi,
vel keisi? :)
Man tai idomu kas tokio revoliucingo, inovatyvaus ir labai naujo skalbenkiu
rinkoje ivyko tarkim nuo 2000 metu? Pats gi minejai, kad per 5 metus
patobulejama zenkliai.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4707 (20091221) __________

http://www.eset.com