Tema: Re: skalbenkiu firmos
Autorius: bzik
Data: 2009-12-22 08:18:34
ilga laika turejau is naudotu pirkta 198x gamybos Bauknecht. Tarnavo 8m. du kart keiciant variklio sepetelius. Palikau naujiems buto savininkams. Dabar naudoju kazkuria AEG. Skirtumo skalbime nematau. Max grezimas 1100 vs 1200 aps/min. Turetu kazkiek skirtis energijos ir vandens sanaudos (nesureiksminu, nes kasdien neskalbiam). Esminis skirtumas - displejukas, daugiau lempeliu, bei modernesnis dizainas :)
Valdymo principas tas pats. Dureles AEG gal kiek didesnes ir daugiau atsidaro (neesminis privalumas).