Tema: Re: skalbenkiu firmos
Autorius: zalias
Data: 2009-12-21 17:58:44
visai neseniai pirkau blomberg uz 1100 Lt. Kazkaip dar neradau savo
pasirinkimo blogumo pozymiu. Pagaminta Turkijoj, bet siais globalios
ekonomikos laikais manau jokio skirtumo kur ja kas kinietiskais
atsuktuvais rinko. Dirba tyliai, skalbia 7 kg. Tiesa grezia tik 1000
aps,. bet mano atveju tai joks minusas, dziovinama negyvenamoj patalpoj.
Butu net idomu isgirst kokia nors argumentuota neigiama nuomone apie
toki daikta.