Tema: Re: skalbenkiu firmos
Autorius: monaxas
Data: 2009-12-21 20:35:12
Kai taikom į pigesnę kainų grupę, tai firma nebegroja. Vidus jų iš esmės vienodas: būgnas plastmasinis (kam ten naudot nerūdijantį plieną man neaišku),
vandens slėgio daviklis, variklis su tachogeneratorium, vandens pompa ir tenas.

O elektronika (logic board) genda visų gamintojų.

O dabar ACHTUNG!
Neimkit low-middle endo su daugiau kaip 1400 apsukų - praktika rodo, kad riebokšliai neamžini, o nuo sudilusių detalių prasideda visos kitos bėdos.

Ir nepilkit CALGON.