Tema: Re: skalbenkiu firmos
Autorius: Blinda
Data: 2009-12-22 11:23:47
Diskusija nukrypo i asmeninius myliu/nemyliu ir siaip vartotojiska
specifika.

Mindau, imesk kokiu geru pasiulymu is priekio idedamai 45cm. gylio skalbimo
masinai. Kelis variantus, kad rinktis butu galima. Esme geras kainos ir
kokybes santykis, reikia patikimo darbinio arkliuko, o ne zaisliuko su
graziom lemputem.