Tema: Re: Elektros tiekėjas
Autorius: Caponi
Data: 2020-12-01 17:25:07
Jei tave gerai supratau, tai atsakymas toks - yra žmonių, kurie linkę
daryt kapeiką iš bet ko ir bet kokiom priemonėm. Yra tokių, kurie nori
(ir gali) gyvenime daryt tai, kas jiems įdomu. Aš iš pastarųjų. Ir
paspekuliavimas biržose man visiškai neįdomus.
Bet už pasiūlymą ačiū :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/