Tema: Re: Elektros tiekėjas
Autorius: android
Data: 2020-11-27 05:26:38
Sukurt konkurencija, rinkos santykius parduodant preke "elektra", panaikint monopolija.

Gal kurisnors tiekejas ateityje sugebes sudaryt sutarti metams, pvz, su Danijos atomine elektrine ir pastumt elektros trecdaliu pigiau? Cia tik fantazuoju, bandau sugalvot galimas naudas

--

----Android NewsGroup Reader----