Tema: Re: Elektros tiekėjas
Autorius: Caponi
Data: 2020-11-30 12:09:33
Jie duoda virtualią prekybos aikštelę, kontroliuoja atsiskaitymus ir
užsiima logistika.

Elektros nepriklausomi "tiekėjai" tik susirenka babkes absoliučiai už
nieką. Nu OK, jie gali pažaist elektros biržoj už tavo babkes, bet
žiūrint į visų jų deklaruojamus "planus", kyla įtarimas, ar jie
tiesiogiai planuoja kažką daryt, man formuojasi labai didelis įtarimas,
kad tik uždedami savi antkainiai ant egzistuojančių dabar "valstybinių"
planų ir tiek. O visas darbas susiveda į puslapio pasidarymą ir
propagandos skleidimą.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/