Tema: Re: Elektros tiekėjas
Autorius: Sail
Data: 2020-12-01 14:59:47
Bet net valstybes reguliuojamam aparate buvo isiparegota suprkineti
saules elektra uz kosmine kaina, tuo paciu keliant kaina vartotojams.
Paskiau prikirpo, bet kas spejo tas spejo. VIAP'as yra kodinis
pavadinimas, uz kuri visi mokam. Tam paciam valstybiniam.

Zinai pvz, kad kai Lubys pasistate elektrine savo reikmes, is jo buvo
reikalaujama moketi valstybei?

Disclaimer'is - esu senas marazmatikas, gal but kazka iskraipo atmintis
senuose faktuose.