Tema: Kokia tarnyba kontroliuoja siuntų bendroves?
Autorius: Tomas
Data: 2020-12-18 11:20:04
Omniva pametė nemažos vertės siuntą -į el. parduotuvę per paštomatą su 
Omnivos grąžinimo kodu grąžinamas prekes. Kai prekes siunti per Omnivos 
paštomatą su grąžinimo kodu, paštomatas neduoda jokio patvirtinančio 
kvito (suvedi kodą, atsidaro durys, įdedi siuntą, uždarai - ačiū viso 
gero). Taigi "popierinio" įrodymo, kad siuntą tikrai išsiuntėme 
neturime. Bet n kartų siųsta ir n kartų viskas veikė.

Šiuo atveju prekės pardavėjui negrįžo, Omniva aiškina, kad grąžinimo 
kodas nepanaudotas. Užpildžius internete užklausą, Omniva lyg ir 
vaizduoja kad ieško, jau kelintą dieną klausinėja to paties per tą patį, 
bet procesas vangus. Galvoju jei reiks paspausti per valdiškus namus tai 
į ką kreiptis? Į vartotojo teises ar yra kokia specializuota įstaiga?