Omniva pametė nemažos vertės siuntą -į el. parduotuvę per paštomatą su Omnivos grąžinimo kodu grąžinamas prekes. Kai prekes siunti per Omnivos paštomatą su grąžinimo kodu, paštomatas neduoda jokio patvirtinančio kvito (suvedi kodą, atsidaro durys, įdedi siuntą, uždarai - ačiū viso gero). Taigi "popierinio" įrodymo, kad siuntą tikrai išsiuntėme neturime. Bet n kartų siųsta ir n kartų viskas veikė. Šiuo atveju prekės pardavėjui negrįžo, Omniva aiškina, kad grąžinimo kodas nepanaudotas. Užpildžius internete užklausą, Omniva lyg ir vaizduoja kad ieško, jau kelintą dieną klausinėja to paties per tą patį, bet procesas vangus. Galvoju jei reiks paspausti per valdiškus namus tai į ką kreiptis? Į vartotojo teises ar yra kokia specializuota įstaiga?