o koks tas grąžinimo kodas? ilgas? negali būt, kad buvo klaidingai suvestas kodas ir prekė grąžinosi ne ten, kur reikia? nu čia šiaip pasvarstymas. On 2020-12-18 11:20, Tomas wrote: > Omniva pametė nemažos vertės siuntą -į el. parduotuvę per paštomatą su > Omnivos grąžinimo kodu grąžinamas prekes. Kai prekes siunti per Omnivos > paštomatą su grąžinimo kodu, paštomatas neduoda jokio patvirtinančio > kvito (suvedi kodą, atsidaro durys, įdedi siuntą, uždarai - ačiū viso > gero). Taigi "popierinio" įrodymo, kad siuntą tikrai išsiuntėme > neturime. Bet n kartų siųsta ir n kartų viskas veikė. > > Šiuo atveju prekės pardavėjui negrįžo, Omniva aiškina, kad grąžinimo > kodas nepanaudotas. Užpildžius internete užklausą, Omniva lyg ir > vaizduoja kad ieško, jau kelintą dieną klausinėja to paties per tą patį, > bet procesas vangus. Galvoju jei reiks paspausti per valdiškus namus tai > į ką kreiptis? Į vartotojo teises ar yra kokia specializuota įstaiga?