Apdeitinu - Omniva pranešė, kad rado siuntą ir kiek suprantu turėtų grąžinti mums atgal. On 2020-12-21 08:34, gopenzo wrote: > o koks tas grąžinimo kodas? ilgas? negali būt, kad buvo klaidingai > suvestas kodas ir prekė grąžinosi ne ten, kur reikia? nu čia šiaip > pasvarstymas. > > On 2020-12-18 11:20, Tomas wrote: >> Omniva pametė nemažos vertės siuntą -į el. parduotuvę per paštomatą su >> Omnivos grąžinimo kodu grąžinamas prekes. Kai prekes siunti per >> Omnivos paštomatą su grąžinimo kodu, paštomatas neduoda jokio >> patvirtinančio kvito (suvedi kodą, atsidaro durys, įdedi siuntą, >> uždarai - ačiū viso gero). Taigi "popierinio" įrodymo, kad siuntą >> tikrai išsiuntėme neturime. Bet n kartų siųsta ir n kartų viskas veikė. >> >> Šiuo atveju prekės pardavėjui negrįžo, Omniva aiškina, kad grąžinimo >> kodas nepanaudotas. Užpildžius internete užklausą, Omniva lyg ir >> vaizduoja kad ieško, jau kelintą dieną klausinėja to paties per tą >> patį, bet procesas vangus. Galvoju jei reiks paspausti per valdiškus >> namus tai į ką kreiptis? Į vartotojo teises ar yra kokia specializuota >> įstaiga?