Tema: Re: Elektros tiekėjas
Autorius: Caponi
Data: 2020-12-01 17:13:20
Tai niekaip ir nesuregs. Tiems kas tanke gal padės susivokt kad ir šita
ištrauka iš https://pasirinkitetiekeja.lt/duk#t-29:

----
Ar vieno daugiabučio gyventojai gali rinktis skirtingus elektros
energijos tiekėjus?

Kiekvienas daugiabučio butas, t.y. kiekvienas savininkas gali rinktis tą
tiekėją, kuris jam atrodo tinkamiausias, tartis su kaimynais nereikia.
Gali atsitikti ir taip, kad visiems vieno daugiabučio butams elektros
energiją tieks skirtingi tiekėjai.
-----

Į daugiabutį namą pareina vienas įvadas, o ne x, kur x - butų skaičius name.
Mano žiniomis, elektronų markiruot ir juos tikslingai nukreipinėt į
reikiamą laidą bent jau buitinio elektros teikimo lygmeny niekas
neišmoko ir to nedaro. Kai tai įvyks, mes buityje naudosime ne
elementarius šakotuvus ir ilgiklius, o switchus ir panašią techniką,
kaip dabar kompiuterijoj :-). Tai reiškia, kad elektros tiekimas ir
apskaita toliau 100% lieka Eso rankose, teka tais pačiaus laidais, per
tuos pačius apskaitos prietaisus, kuriuos kontroliuos Eso ir tie jobani
nepriklausomi tiekėjai nieko netiekia ir tiekti negali, kaip ir negali
užtikrinti pagerintos kokybės, reklamuojamos "žaliosios energijos" ar
dar kokio bybio atitekėjimo į mano namus - visa propaganda yra grynas
pyzdiožas ir ties ta vieta diskusijos gerai ar blogai yra tas rinkos
liberalizavimas patampa neįdomios - kaip pilietis paklusiu mano
išsirinktos valdžios įstatymams, bet savo nuomonę galiu turėt - tai kas
padaryta, yra visiškas šūdas, visi teoriniai pagrindimai nieko bendro
neturi su realybe, galutiniai rezultatai irgi nėra pasiekti  - kokybės,
kaip minėta, pakeist nėra net teorinių galimybių, o kainos tik išaugo.

Ai ir dar, ant P.S. - kad suvokti, kokių pajėgumų reikia (t.y. kiek
reikia darbo) idant tapti pilnai funkcionuojančiu elektros "tiekėju"
visai Lietuvai (o netiesiogiai - ir ką realiai reikia daryti) galima
įsivaizduot pasinagrinėjus kad ir UAB Egto Energija duomenis (darbuotojų
skaičius, algos, įmonės amžius, direktoriaus verslo istorija) -
https://rekvizitai.vz.lt/imone/egto_energija/

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/