Tema: Re: Toyota Avensis VS Toytoa Corolla
Autorius: Rusla
Data: 2009-08-12 13:04:04
Variklio perfomansas nepasikes, nesitikek ;) Tiesiog VSA pristabdo tai viena
tai kita rata, stabilizuodama masina. Jei vos riedi - aisku to nebus, bet ji
isikisa prie beveik bet kokio truputi greitesnio nei pensininkinis posukio
atakavimo. Pradzioje to net nepastebi, bet mane kazkada sita jos savybe
paliko be stabdziu kai ju reikejo, nuo tada uzkures varikli visada
nusbaudziu stebuklinga mygtuka :)