Tema: Re: Toyota Avensis VS Toytoa Corolla
Autorius: Hyperlink
Data: 2009-08-11 12:39:07
toyota prie masines psichozes :)
Toyota butu prie tu racionaliu (ekonomiska), bet sudetinga rasti padoraus
stovio Lietuvoje. Gyvena panasiai kaip ir audi, ant is praeities atejusios
negendamumo legendos. Patikima masina, bet nieko ypatingo, genda irgi. Labai
mazai turbut yra tokiu auto, kuries istisai genda. Silpnu vietu turi visos.
Perkant padoraus stovio is patikimu ranku, nemazai bus permoketa uz branda.
Kad ir autopliuse paziurejus matosi, kad tokios pat, tokiu pat metu masinos
stovi ir prie zemu kainu ir gale prie dideliu. Negi tie, kur pigiai
pardavineja nezino, kad galima gauti daugiau? :) Na nenupirksi padorios
toyotos >=2004 m.su 50-80Kkm rida uz 30Klt. Uz ta kaina realiai gali buti ir
virs 200Kkm rida arba gausiai sumaitota.