Tema: Re: Toyota Avensis VS Toytoa Corolla
Autorius: kg
Data: 2009-08-11 17:09:02
bishki ne i tema bet nesisilaikau su keleta skaichiu

2004.02.12 nusipirkau Subaru Legacy 1990 uzh 5500lt su 173000km rida
iki 2009.05.14 nuvazhiavau ~ 126263km
tikras remontas (ne tepalai, filtrai dirzhai) per ta laika - 2863Lt.
remontuoju ne pats - servise
(pilna statistika vedu kompe)
o beto ja naudojau kaip traktoriu visokiem akmenim tampyt, ir prie statybu
kiek tonu pervezhe :) puse tonos esu parvezhes ish 1300km
ir dar dabar puikiausiai vazhiuoja :)

pavasari zhmonai nupirkom Toyota Corola D4D 2002 su 15000km rida uzh 22500Lt
kadangi zhmona augina vaika, jai jos retai reikia
tai kaip ir ash vazhineju, nes prie dabartiniu kuro kainu su dyzeliuku
dvigubai pigiau vazhinet
apie jos remonta dar anksti kalbet

apie nauja Toyota ish salono irgi svarstem
bet ir net prie tu akcijiniu kainu - tokie pinigai dar nesimeto pas mus
paskolom musu gimineje - kategorishkas ne :)

subaru 7,9l benzo
toyota 4,9l dyzelio
 kartais ir zhalio dar isipilu :) nes kaip ir ukininkas esu

kg