Tema: Re: Toyota Avensis VS Toytoa Corolla
Autorius: Gimp
Data: 2009-08-12 07:50:23
Kai retai reikia - gali ir 10 m. tvarkinga masina pasiimti  tvarkinga -
laikys. Pas mane Impreza '98 nuvaziuoja kokius 3000 i metus - tai px. kad ir
12 l/100 km jama. O del senos masinos ir + savo serviso - niekas
nesigincija, kad pigiau, tiesiogt jei gali sau leisti nauja - ne ka brangiau
atsistoja uz deveta kelis metus.

Gimp